Já, padouch [Despicable Me] (2010) - animák s Tic Tacy

Filmové zápisky | 24.11.12 | 0 komentářů

Jednou jsem při zabíjení času na Tumbleru narazil na animované GIFy se žlutými postavičkami, které připomínají bonbóny Tic Tac. Po kratším pátrání jsem zjistil, že jsou z animovaného filmu Já, padouch z roku 2010. A já mám animáky docela rád.
 
Já, padouch (2010) - plakát
zdroj: filmofilia.com
Padouch Gru (Steve Carell)  spolu s šíleným vědcem Dr. Nefario (Russel Brand) a svými žlutými přisluhovači (to jsou ti Tic Tacové) páchají zlo. Sice už ukradli Sochu svobody a Eiffelovu věž, ale jen kopie z Las Vegas. Ale teď má přijít mistrovský kousek. Gru chce ukrást měsíc.


Nechci prozrazovat více z děje, takže obecně - Já, padouch je klasický animák dle šablony, kterou vytvořil už Nemo. Jenže Nemo byl originální a vtipný, zatímco Gru už po těch všech Robotech, Shrecích, Úžasňákových nenabízí absolutně nic nového.
 
Bank of Evil - formerly Lehman Brothers
Nejvitipnější moment filmu.
Verdikt: Ačkoliv má Já, padouch na ČSFD docela vysoké hodnocení (78 % - za co??), u mě je to jen průměrný animák, kterých je dvanáct do tuctu. A žlutí přisluhovači to už nezachrání. Děti ale budou s tímhle filmem spokojeny.

Štítky: , ,

0 komentářů